Společnost SEFIRA je stabilním dodavatelem IT řešení a služeb. Specializujeme se na vývoj a dodávky vlastních produktů OBELISK pro důvěryhodné vytváření, ověřování a uchovávání elektronických dokumentů dle eIDAS. Nabízíme řešení pro digitální transformaci organizací a jejich přechod na moderní paperless fungování. Poskytujeme služby v oblasti elektronické identity, budování PKI a implementace HSM technologií. Na trhu působíme od roku 1995 a svým zaměstnancům nabízíme kvalitní zázemí, podporu a přátelské neformální prostředí.
Náplň práce
- Koordinace chodu back-office
- Vyřizování pošty
- Vedení pokladny na recepci včetně hmotné zodpovědnosti
- Zadávání příjmových a výdajových pokladních dokladů a přijatých faktur do účetního systému Helios
- Práce s kontaktními osobami v CRM Sugar, aktualizace kontaktů dle LinkedIn
- Dohled nad úklidem a stavem prostor firmy
- Servis pro pracovní schůzky a návštěvy
- Organizační zajištění firemních akcí
- Zajištění zásob občerstvení a kancelářských potřeb
- Podpora činnosti marketingu a HR
- Komunikace s úřady a dodavateli
- Zajištění pravidelného servisu dvou firemních aut
- Pravidelná pracovní doba 8-16:30 hodin
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Komunikační a organizační schopnosti
- Pečlivost, samostatnost, vstřícný a aktivní přístup
- Zákaznický přístup, spolehlivost a korektnost
- Dobrou znalost angličtiny
- Řidičský průkaz skupiny B
Uvítáme
- Znalost účetnictví a účetního systému Helios
- Znalost CRM systému Sugar
- Znalost LinkedIn
Nabízíme
- Zázemí kvalitního realizačního, konzultačního a obchodního týmu
- Práci v mladém přátelském kolektivu
- Motivující platové ohodnocení
- Zaměstnanecké výhody a benefity
- Klidné a příjemné pracovní prostředí přímo u metra C – stanice Budějovická
Zaujala vás daná pozice?
Napište nám, přiložte svůj životopis a my vás budeme kontaktovat.