Podepisujte. Elektronicky.

OBELISK Signing Portal nabízí komfortní uživatelské prostředí pro podepisování a řízení oběhu dokumentů a pomáhá optimalizovat způsob, jakým organizace sdílí, kontrolují, schvalují a bezpečně podepisují své obchodní dokumenty. Umožňuje automatizovat proces podepisování v digitálním prostředí, volit si efektivní prostředky a požadovanou míru důvěryhodnosti a přispívá tak výraznou měrou k akceleraci digitalizace firemních procesů a vztahů. Samozřejmostí je využití různých podpisových metod, od čipových karet a tokenů až po externí služby vzdáleného podpisu jako je BankID.

Pracujete z domova, jste na dovolené, nebo služební cestě a potřebujete podepsat smlouvu, výkaz, zprávu nebo jiný elektronický dokument?

OBELISK Signing Portal nabízí podepisování elektronických dokumentů kdekoliv na jednom místě ve vašem počítači, tabletu nebo mobilu.

Podepisujete velké množství dokumentů?

OBELISK Signing Portal umožňuje podepsat elektronické dokumenty hromadně. Stačí označit všechny dokumenty k podpisu a jednoduše jedním povelem podepsat.

Potřebujete podepsat dokumenty společně s kolegou, kterého je těžké zastihnout?

OBELISK Signing Portal dokument zpřístupní více uživatelům, kteří ho mohou podepsat bez ohledu na místo a čas.

Přínosy OBELISK Signing Portal

  • Podepisování jako služba pro vaše agendové systémy
  • Snadná integrace podpisových služeb do stávajících aplikací ERP / DMS / Spisové služby
  • Centralizace a řízení podepisovacího procesu
  • Uživatelsky přívětivé rozhraní pro podepisování dokumentů

  • Hromadné podepisování dokumentů

  • Podepisování odkudkoli a kdykoli a z jakéhokoli zařízení

Základní funkce a vlastnosti

  • Evidence požadavků na podpisy vybraným uživatelem/uživateli

  • Sledování stavu požadavku/ů na podpis dokumentu

  • Zobrazení náhledu dokumentu a získání souhlasu uživatele s obsahem podepisovaného dokumentu

  • Možnost nastavení termínu podpisu

  • Nastavení notifikací a upomínání požadavků na podpis

  • Podpora různých podpisových metod

  • Definice viditelného podpisu

  • Podpora nejrozšířenějších webových prohlížečů

  • Monitoring a logování podpisových procesů

Vstupní kanály

  • Ruční založení požadavku na podpis

  • Systémový vstup dokumentů pomocí aplikačního rozhraní

    • Předání adresy uloženého dokumentu
    • Předání fyzického dokumentu

Chcete se dozvědět více informací o produktu OBELISK Signing Portal?

Kontaktujte nás