OBELISK Signing Portal je centrálním místem pro příjem a vyřizování požadavků na podpis elektronických dokumentů, které jsou součástí obchodních i interních procesů. Zajišťuje automatizaci podepisovacího procesu napříč celou organizací a umožňuje nahradit fyzickou distribuci papírových dokumentů a procesu ručního podepisování formou automatizovaného předávání požadavků na podpis elektronických dokumentů. Tím urychluje procesy v rámci organizace a přináší vyšší efektivitu.
Pracujete z domova, jste na dovolené, nebo služební cestě a potřebujete podepsat smlouvu, výkaz, zprávu nebo jiný elektronický dokument?
OBELISK Signing Portal nabízí podepisování elektronických dokumentů kdekoliv na jednom místě ve vašem počítači, tabletu nebo mobilu.
Podepisujete velké množství dokumentů?
OBELISK Signing Portal umožňuje podepsat elektronické dokumenty hromadně. Stačí označit všechny dokumenty k podpisu a jednoduše jedním povelem podepsat.
Potřebujete podepsat dokumenty společně s kolegou, kterého je těžké zastihnout?
OBELISK Signing Portal dokument zpřístupní více uživatelům, kteří ho mohou podepsat bez ohledu na místo a čas.
Přínosy OBELISK Signing Portal
- Podepisování jako služba pro vaše agendové systémy
- Snadná integrace podpisových služeb do stávajících aplikací ERP / DMS / Spisové služby
- Centralizace a řízení podepisovacího procesu
Uživatelsky přívětivé rozhraní pro podepisování dokumentů
Hromadné podepisování dokumentů
Podepisování odkudkoli a kdykoli a z jakéhokoli zařízení
Základní funkce a vlastnosti
Evidence požadavků na podpisy vybraným uživatelem/uživateli
Sledování stavu požadavku/ů na podpis dokumentu
Zobrazení náhledu dokumentu a získání souhlasu uživatele s obsahem podepisovaného dokumentu
Možnost nastavení termínu podpisu
Emailové notifikace na čekající požadavky k podpisu, případně blížící se termíny
Nastavení notifikací a upomínání požadavků na podpis
Podpora různých podpisových metod
Definice viditelného podpisu
Podpora nejrozšířenějších webových prohlížečů
Monitoring a logování podpisových procesů
Vstupní kanály
Ruční založení požadavku na podpis
Systémový vstup dokumentů pomocí aplikačního rozhraní
- Předání adresy uloženého dokumentu
- Předání fyzického dokumentu